چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

آخرین اخبار زلزله رامیان | خسارت جانی ثبت نشده است

  • کد خبر: ۴۱۹۵۳
  • ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
آخرین اخبار زلزله رامیان | خسارت جانی ثبت نشده است
حوالی ساعت ۲بامداد امروز زلزله‌ای با قدرت ۵.۱ در مقیاس ریشتر شهرستان رامیان را لرزاند که متأسفانه منجر به مصدومیت تعدادی از مردم و خسارت واحد‌های مسکونی و مسدود شدن برخی محور‌ها شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، ساعت ۲ و ۴ دقیقه بامداد امروز زلزله‌ای به بزرگی ۵.۱ در مقیاس ریشتر و در عمق ۹ کیلومتری زمین رخ داد که تکان‌های آن در شهر‌های اطراف حتی تا گرگان هم احساس شد.

آخرین اخبار از مناطق زلزله‌زده حاکی از این است که خوشبختانه این زلزله تا کنون خسارت جانی در پی نداشته، اما تعدادی از مردم حین خروج از منزل در زمان وقوع زمین‌لرزه دچار مصدومیت شدند.

سیدرضا قادری، مدیرکل مدیریت بحران استان اظهارداشت: تا کنون خسارت به برخی واحد‌های مسکونی اغلب در روستا‌ها گزارش شده با این حال گروه‌های ارزیاب در منطقه حضور دارند و در حال برآورد خسارت‌ها هستند.

وی گفت: عمده خسارت‌ها به منازل مسکونی در روستا‌های قورچای، الهادی، ویرو و پاقلعه گزارش شده است. در این روستا‌ها برخی منازل مسکونی تا حدود زیادی دچار خسارت شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان افزود: خوشبختانه گزارش‌های اولیه تیم‌های امدادی حاکی از این است که در این حادثه تلفات جانی نداشتیم، اما تعدادی از مردم به ویژه در روستا‌ها در حین خروج از منزل در زمان وقوع زلزله دچار مصدومیت شدند.

وی گفت: در حال حاضر ۹ تیم امدادی در منطقه حضور دارند و به مصدومان حادثه خدمات‌رسانی می‌کنند.

قادری بیان داشت: محور آزادشهر به شاهرود حوالی معدن زمستان یورت به علت ریزش کوه مسدود شده بود که با حضور عوامل راهداری این مسیر بازگشایی شده است.

این مقام مسئول گفت: خسارت‌ها در حال برآورد است و از هموطنان عزیز در منطقه حادثه تقاضا داریم خونسردی خود را حفظ کنند.

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->